If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
От страната на потребител бих си взел твърдо 1,9. От страната на сервиз бих ви препоръчал да си купувате 2,4 че да имаме повече работа
2,4 гори с 2 литра отгоре ( минимум )в сравнение с 1,9 при един и същи стил на каране. Тежък мотор - по скъп за обслужване, който наистина амортизира по бързо с-ля си, разбива по често носачи и т.н.
Единствената причина поради която не съм си купил Брера е че няма 1,9 дизел а бензиновите и мотори не струват!
Тая тема стана като бензин-дизел-газ.....
В тема от преди години...14.10.11 г., 16:36,1,9 за това тежко купе е един "биващ" мотор, ако искаш да върви както изглежда - мотора е 2,4 ...думи на code.
50 коня са си 50 коня,пример Piaggio Beverly 500 е 39 коня и тия 39 коня спокойно носят 179 кг тегло на мотопедката и още 170 кг отгоре със скорост 150 км/ч,та сравнението на code за 100 кг повече на 2,4 спрямо 1,9 е малко неуместно.
---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:39 ----------
Тая тема стана като бензин-дизел-газ.....
В тема от преди години...14.10.11 г., 16:36,1,9 за това тежко купе е един "биващ" мотор, ако искаш да върви както изглежда - мотора е 2,4 ...думи на code.
50 коня са си 50 коня,пример Piaggio Beverly 500 е 39 коня и тия 39 коня спокойно носят 179 кг тегло на мотопедката и още 170 кг отгоре със скорост 150 км/ч,та сравнението на code за 100 кг повече на 2,4 спрямо 1,9 е малко неуместно.
---------- Post added at 19:44 ---------- Previous post was at 19:39 ----------
Па моята си беше тотал сток.
Тогава още съм ги гледал по каталозите, т.е. нито съм имал 159 нито съм я гонил с друга. Моята я имам от средата на 2012г. Каталожните данни и реалността са 2 различни неща. Все пак няма да изпадам в безкрайни спорове, просто това са моите наблюдения. Може моята каляска да е много вървяща или с много корав чип или другите дето съм им се лепил по броните и са кюфкали от 2-та пепелника на уволнявка да са били невървящи, счупени или каквото си харесате ..
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Тогава още съм ги гледал по каталозите, т.е. нито съм имал 159 нито съм я гонил с друга. Моята я имам от средата на 2012г. Каталожните данни и реалността са 2 различни неща. Все пак няма да изпадам в безкрайни спорове, просто това са моите наблюдения. Може моята каляска да е много вървяща или с много корав чип или другите дето съм им се лепил по броните и са кюфкали от 2-та пепелника на уволнявка да са били невървящи, счупени или каквото си харесате ..
Спорът е напълно безсмислен.
За да е реален резултата са нужни две чисто нови и стокови каляски според мен а такива нема.
Но за 100-те кила не си прав,30-40 коня спокойно влачат 300 кила.
С един съединител може и цял живот да изкараш, може е 10 минути от нов.
- Обем на двигателя: 1.9 JTDm vs 2.4 JTDM = 26 % повече работен обем
- Разход на гориво (комбиниран): 6.1 л./100 км. vs 7 л./100 км. = 15% повече
- Разход на гориво (извън града): 4.8 л./100 км. vs 5.6 л./100 км. = 17% повече
- Разход на гориво (в града): 8.3 л./100 км. vs 9.4 л./100 км. = 13% повече
- Мощност: 150 к.с. vs 200 к.с. = 33% повече
- Ускорение от място до 100 км/ч: 9.6 с. vs 8.6 с. = 12% по малко
--------
- Собствена маса: 1585 кг. vs 1680 кг. = 6% повече /когато се натовари % става по-малко/
Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!
Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.
Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!
Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.
Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
Явка, не ги слушай.
Винаги има фенове на 1.9, които казват, че 2.4 двигателя е дърво, не вървял, горял и скъп за поддръжка.
Тази теза се развиваше още когато излезе този двигател при 156-цата, така и сега продължава.
С тази разлика, че старите жтд-та са най-железния комън рейл дизел, който знам, а тия новите жтд-та са айляк работа.
Просто съвсем не е сериозно да казваш, че 2.4 горял много, защото статистически погледнато, горивото е много по-малка част от общите разходи на колата. Просто сметки трябва да се правят, а не теория.
За това взимай 2.4-ката и влизай в играта. И да не забравиш да е Ку-4.
Айде бе колеги, дайте да си говорим за прословутото чупене на 2,4, а не за надбягвания!
Щото само Мурджев споменава нещо полу-конкретно.
Ама що прегряват 2,4 и пукат глави? Като ги пукнат и яко прегреят, какво става с кутиите?
Дали не е заради недообслужване? Например несменена водна помпа при голямо обслужване, от там лошо охлаждане и прегряване или нещо от сорта.
Днес отново един търговец на коли ( няма да го нарека джамбазин, щото е приятел ), ми потвърди това, че читава 2,4 се цени повече от читава 1,9. Това чисто като цена и честота на продажбите по пазарите. Да не говорим че в повечето случаи 1,9 са голи като пушки, почти толкова, колкото жтс-ите с опелския 1,8. Абе бюджетна работа.
Проблема не е до некачествено обслужване,а коснтруктивен дефект в главата и охладителната система,затова Крома 2.4 има по малко проблеми със загряването,защото са с променена охладителна система.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Аз знам за 2 счупени маслени помпи на 2,4 и за един колянов вал в кофата, последния май заради превъртяла шпонка беше. Имам и някакъв смътен спомен, че проблемът с маслената помпа съм го засичал в чужд сайт. Та може и да не е някакво изключение.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment